Što znači posjetiti FITUR? Sajam se smatra najvažnijim ulaskom na tržište Latinske Amerike, zbog čega možete pretpostaviti da cijeli događaj služi kao komunikacijska platforma i odskočna daska za partnerstva koja se stvaraju. Ali povrh toga, posjetiti FITUR znači iskusiti svu ljepotu i raznolikost globalne turističke ponude. Kroz prekrasno uređene izlagačke štandove upoznali smo se s brojnim zemljama, pokrajinama ali i pojedinačnim agencijama i hotelijerima – preko 9 tisuća izlagača na FITUR-u su garancija mnoštva novih ideja od kojih smo neke od njih poželjeli pohraniti u naš rokovnik i smartphone.
Zemlja partner ovogodišnjeg sajma je Južna Koreja, tako da je jako puno poveznica s njihovom kulturom i turističkom pričom koju pružaju potencijalnim turistima. Kroz šetnju prostranim paviljonima zanimljivo je promatrati način na koji i ostale zemlje izlagači pokušavaju privući pažnju i zadržati vas u svojoj blizini – tradicionalne nošnje, zanimljiva vizualna rješenja na štandovima, atraktivni promotivni materijali, kostimirani promotori koji su uvijek raspoloženi za „photo session“ – sve je u funkciji zadobivanja toliko željene pažnje posjetitelja.
Ali najbitniji dio sajma su forumi, paneli i sastanci – dobiti priliku razgovarati sa svim zainteresiranim posjetiteljima i potencijalnim partnerima o Međugorju i Hercegovini je uistinu jedno posebno iskustvo. Iako malena i relativno nepoznata (neotkrivena) regija, drago nam je što smo redovito dobivali pozitivan feedback – mislimo da je i nedavno uvrštavanje Hercegovine u top 10 ljetnih destinacija od strane „Lonely Planet“-a u tome pripomoglo.
FITUR završava 26.01. i već sada znamo da će nam iskustva i kontakti koje smo ostvarili uvelike pomoći u kreiranju bolje turističke ponude, ali i u sveukupnom ostvarivanju turističkog potencijala kojeg krije mala, ali u našim očima velika Hercegovina. Do sljedećeg FITUR-a – Adios Madrid!